بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سناریوی جام ولایت در استادیوم آزادی اکران شد!

                                        tppaknh9025vi3b5k85l.jpg 
 

شهرآورد این بار در عین حالیکه کری های بازیکنان و مربیان دو تیم در یک هفته اخیر خبری نبود و این بازی و کلا جام ولایت زیر سایه حرکت بازیکنان خاطی پرسپولیس در رشت قرار گرفته بود،امروز در حالی برگزار میشود که در ترکیب  دو تیم از بازیکنان ملی پوش و ستاره خبری نیست و هواداران سرخابی باید منتظر رقابت بازیکنان نیمکت نشین دو تیم به همراه بعضی از بازیکنان امید و جوانان باهم باشند.

همچنین در مورد تعداد تماشاگران و استقبالی که امروز از این دیدتر میشود،حدس میزنم که نسبن به دیدارهای قبلی این دو تیم خیلی متفاوت و کمتر باشد!

این دربی را بنده صدرصد مساوی پیش بینی میکنم و فکر میکنم هر نتیجه ای به غیر از آن بدست بیاید تیم برنده زیر قولی که قیل برگزاری جام داده بودند و تفاهم پنهانی برای تساوی شدن بازی کرده بودند،زده است!!!


وقتی تعداد تماشاگران بازی پرسپولیس و تیم ناسیونال پاراگوئه را جواد خیابانی 90 نفر اعلام کرد،پیش خودم گفتم ؛چرا اینقدر مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال اصرار داشتند استقلال و پرسپولیس در این جام شرکت کنند؟
اگر اهمیت این جام برای فدراسیون فوتبال زیاد بود،پس چرا اجازه ندادند بازیکنان اصلی دو تیم سرخابی در این جام شرکت کنند؟اگر سازمان لیگ مدیران و کادر فنی دو تیم را مجبور کرده بود هر طور شده در این جام شرکت کنند،چرا از دو تیم خوب خارجی برای این نورنمنت دعوت به عمل نیاوردند؟چرا پرویز مظلومی که دائما از خستگی بازیکنانش بابت فشردگی بازیها و فواصل کم بین مسابقات لیگ و بازیهای ملی ناله می کرد،چطور حالاحاضر شده در غیاب بازیکنان اصلی اش و آنهم در فاصله زمانی دو روز از بازی اولش در این جام با پرسپولیس بازی کند؟یا اینکه حمید استیلی پایش روی پوست خربزه می باشد و حاشیه های بساری در تیمش موج می زند،همچنین با نداشتن بازیکنان خاطی و محرومش که در این چند روز باشیطنتی که انجام دادند؛باعث شدند،تیم پرسپولیس و کلا فوتبال ایران در صدر اخبار سایتها و خبرگزاریهای دنیا قرار بگیرد و از همه طرف مورد انتقاد و هجوم فوتبالدوستان و رسانه های داخلی قرار بگیرد و درافکار عمومی ذهنیت بدی در مورد این تیم بوجود آمده است،چطور حاضر شده در دربی آنهم بدون بازیکنان اصلی تیمش حاضر شود؟فکر نمی کنید اجباری بالای سر دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است؟
به نظر می رسد تمام این کری های بسیار کمی که بابت دربی خوانده شده فقط سیاه بازی بوده و نتیجه دربی را می توان از حالا حدس زد.


  1  بر 1 مساوی یا . . . . نه؛حتما باز هم مساوی می شود!

در بازی استقلال با تیم پاراگوئه ای هم شاهد استقبال کم تماشاگران از این دیدار بودیم .

البته می توان امیدوار بود که در بازی روز دوشنبه که دربی سرخابی های تهرانی برگزار میشود،تماشاگران بیشتری از این شهر آورد سنتی استقبال کنند .

شهرآوردی که اصلا شبیه بوی دربی های قدیمی را نمی دهد و از کری های قبل از بازی هم هیچ خبری نیست

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 8 / 1390برچسب:اسنقلال,پرسپولیس,سناریو,جام ولایت,استادیوم آزادی,اکران,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com